Tuesday, September 30, 2008

Salam Aidilfitri...


I still can't believe that this is my first year celebrate hari raya as a wife.. Every moment, I keep on compare my life before n after married...cam klakar kan..sometimes ada feel like...u noe..cam rindu life as a 'anak dara'....yes..i'm happy w my new life..but that is not the good reason to forget the past kan...

What past is past...what we have to do now is to enjoy each moments..every seconds...in your life...so..frenz..i wanna wish u guys Selamat Hari Raya Aidilifitri..Maaf zahir dan batin...For those y balik kg, please drive safely..biar lambat asal sampai n dapat celebrate raya dgn y tersayang...Untuk y raya kat kl, enjoy la hari2 istimewa tanpa trafic jam..eheheheheh..

Di hari baik bulan baik ni, hopefully dapat la mengeratkan lagi silaturrahim pada mereka2 yang tidak berapa erat..Buang yang keruh, ambil yang jernih.. Belajarla memaafkan dan pohon kemaafan..tak rugi pon...

No comments: