Tuesday, October 7, 2008

Saya yang sakit..

Huwaaaa...saya tak larat..semalam beraya macam2 yg masuk dalam perut*roticanai,mee sup,lontong,bihun ngan meegoreng, n pelbagai air bergas dan berwarna..*...raya kelima yg sakan..uhuhuhuuhhu..sangat penat pastu tadi malam perut lak wat hal..macam tau2 jer tuan punya badan xsemangat nak keje kan... Pagi nih bangun tadi pon wat hal lagi..sangat tak larat..dekat 10 kali kuar masuk toilet..harus la saya mc arini..terpaksa walopon kalo ikotkan saya nih pekerja yg rajin-tak suke mc2..ehehhe*rajinla sangat*...

Now tengah tunggu asben balik jab bawak gi clinik..kucai suh makan pil bocai kecik2 itam tuh..oh tidak la saya akan makan..ia sangat pait oke..dah la kecik..banyaklak tuh...saya sanggup tahan sakit dari membiarkan diri menelan ubat jenis itew...enggak akannn*baca dengan gaya bawang merah*..

Sekian, saya yang chair red bear red....

5 comments:

jetsetter said...

hi dear!
ha..I juger mkn mcm2..sekali mcm mak nenek masuk dlm perut!Gosh sungguh penuh sekali!
Nasib today Monday kan..takda org buat makan2..hehheh :)
Selamat hari raya!
PS: meh lehh raya umah :p

Anonymous said...

penakot makan obat :)....

MarlissaMusa said...

hi, thanks drop by kat my blog :)
get well soon..kecian cerry berry!

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

hey babe...thanx for dropping by...owh i pon makan tak ingat punyeeee..ended up even the 1st day i dah kene C*R*T-B*R*T! gosh mmg seksa...i rase coz for the whole minth perut resting...so skali sumbat sume..so tummy tum tum terkejut...hehehhehe

oreosz said...

kuczai..aku sangat suke makan ubat oke..except ubat ko suggest tuh..

jetsetter..dat what we call hari raya..

marlissa..thanx..

verde+hazizi..eheheheh...i bukan pose penuh pon but still semangat makan time raya melampau kert...