Friday, October 24, 2008

Picz....

Nak share some pics taken last weeknd...Enjoy...

ini saya...

ini saya lagi..zoom out..:P

saya lagi..tapi dengan awa..

saya jugak...w aiman...

bukan saya....its my beloved mamy..

Kalau orang lain da bad hair day..me plak ader bad tudung day..sabtu lepas sejam lebey spend time w d tudungs..sampai 3-4 kali tukar baju..mood pon jadi cam ala2 mengong...nak amik pic pon tak semngat..dat is y pic me upload kat atas sume pon same angle.ehehehhe..

Malam tuh kan..sempat tengok KeHanGaTan LanTaNa kat tv3...sangat mengajar oke...me berdoa dijauhkan benda2 macam tu..hopefully kebahagian yg ada berterusan selamanyer...

wajah isteri yg derhaka...

Kat bawah nih pic kawen hudaini..dier sangat cantik haritu..yerla kan,...nama pon pengantin..luv her makeup so much...

Cantik kan..pic ngan panten ader..tapi tak cantik..sangat blur..ermmm...to pengantin..selamat pengantin baru..moga kekal selamanya..hargaila setiap masa bersama yg tersayang...

No comments: