Monday, March 9, 2009

080308....

Yuhhuuuuu....saya sudah setahun pon bergelar isteri..can't believe haa...cam cepat giler kan..pe pon..syukur sangat..sebab setakat ni segala pon berjalan lancar...plus kitorang bakal menimang cahya mata sendiri..yela..b4 dis suke nyibuk ngan anak2 orang lain kan..walopon anak buah sendiri but still tak sama dengan zuriat sendiri kan..

So..me nak share la pic2 last year at 080308...how sweet..seronok sangat biler dikenang2..rase macam nak kawen jer lagi sekali..for dis year celebration..tak bleh nak share sangat..sebab ia sangat2 special 4 both of us...p n c la konon..tapi memang sangat bermakna n merupakan satu2nya memori yang terindah dalam hidup saya..ececewah...sori kalo ayat saya skema giler..teibe nak suke2 hati bermain kata2...

ini ape yg ader kat dinding hall rumah saya..:)

suke giler pic2 nih..my all time peberet..

nampak tak...muke asben yg masam..act dier tak kenyang time makan beradap tu..ngehngeh..

Start ngan pic nikah la erk...outdoor photoshot, saya da share da kan b4 dis...

the 'belakang tabir'...:p

tgk tuh..masam jer..susah tol nak control senyum time wedding.takot ober..

tgk..kan da over...

the pelamin...simple but nice...

beberapa minit sebelum bergelar suami...

baru tau gelabah erk.....

my abah....sedey oke tgk pic nih.. :''(

di sini lah bermula segalanya...

mas kawen...

husband n wife...:)

One thing yang saya ingat sangat..time tok kadi n my abah masuk dalam bilik nak mintak signature...
my abah: nani..jab agi abah nak nikahkan..........(suara bergetar oke...takleh nak sambung)
saya macam...gelabah giler nak control perasaan time tuh..abah nangis...sume orang senyap..pastu tok kadi tuh kaco lak saya nak feeling2 sedey...
tok kadi: setuju tak..?..(sambil sebut nama penuh saya...)
saya pandang abah..tensen tol nak control getar n sebak kat dada...saya angguk...pastu sign la borang tuh...n abah n the tok kadi kuar...saya terus ilang mood nak gelak ketawa..walopon dalam ati epi nak dapat suami..tapi jauh kat sudut ati mesti la sedey kan...nak2 agi biler tgk pic abah nak nikahkan tuh...tak putus2 air mata dier kuar d saat2 nak menyerahkan anak dier pada lelaki lain...tak semudah yang disangka kan...sangat touching oke..tapi tak larat la nak upload pic abah nangis banyak2 sangat kan..

until the..nanti saya sambung lagi ngan pic2 time reception..esoknyer..090308...

3 comments:

Zezzatty said...

oyo,pic yg ayah ko nanes tu mmg touching ok...

nway,congrats ya...dh 1 yr..semoga berkekalan selamanya!AMIN

oreosz said...

mekacih la mommy zatty...
aku pon touching walopon berjaya control nangis time nikah:P

Misbehave said...

aku nikah mmg x leh cover lagi, burok bebenor bila aku tgk balik....tepek lagi nak tgk!! :)